Bilgisayar için bir oyun geliştirmek herkesin hayallerini süsler ve bilgisayarla tanışan herkes ilk başta bilgisayarın bir oyun makinası olduğunu ve iş için kullanılmasının anlamsız olduğunu düşünür. Bu düşünce oynadığı oyunların zevkiyle birleşir ve bu oyunlar nasıl yapılıyor, ben de yapabilir miyim araştırmasına sokar. Günümüz internetinde birçok oyun geliştirme sitesi var ve bu sitelerde birçok kişi her gün bu yeni hevesin sorularıyla geziniyor. Kiminin hevesi kırılıyor kimi yanlış başlangıç yapıyor kimi de eksik kaynak nedeniyle bu hevesini kaybediyor. Bizim kitabımız bu hevesinizi daha da güçlendirip size birçok seçenek sunacak.
Bu kitapta, oyun geliştirmek için bilmeniz gereken her şey detaylarıyla ele alınarak, adım adım bir oyun projesi geliştirilmiştir. Kitapta oyun geliştirmeye yeni başlayanlar da düşünülerek işe en başından başlanılmış; oyun tarihi, oyun için senaryo nasıl yazılır, oyun sahne ve karakterleri senaryoda nasıl anlatılır, storyboard nasıl hazırlanır, yazdığımız tüm her şeyi nasıl üç boyutlu bir hale getirebiliriz, bu üç boyutlu objelere nasıl daha orijinal kaplama ve giydirme uygulayabiliriz, oyun için gerekli ses ve görsel efektlerin nerelerde nasıl kullanılması gerektiği ve nasıl yapıldığını, tüm aşamalarını bitirdiğimiz oyun projemizi bir oyun motoru ile nasıl oyuna dönüştüreceğimiz, tüm incelikleriyle anlatılmıştır. Üstelik sadece yazılımla değil, A’dan Z’ye tüm aşamalarıyla.
- Yaratıcı Fikir Oluşturma
- Oyun Görsellerinin Çizimi
- Senaryo
- Audacity Eğitimi
- Storyboard
- Ses Efektlerinin Yapımı
- Sahne ve Karakterlerin Oluşturulması
- Görsel Efektlerin Yapımı
- 3Ds Max Eğitimi
- JavaScript Eğitimi
- 3 Boyutlu Nesnelerin Tasarlanması
- Kodların Hazırlanması
- Photoshop Eğitimi
- Unity 3D Eğitimi
Yayınevi
Yazar
Çevirmen
Kağıt Cinsi
1. Hamur
Baskı Sayısı
8. Baskı
Basım Yılı
2019
Sayfa Sayısı
464
Kapak Türü
Karton Kapak
-
ISBN
9786059129039
Ortalama Değerlendirme »