2017’de League of Legends oyununun dünya şampiyonası finali Çin’in Beijing kentinde hınca hınç dolu bir stadyumda yapıldığında, birçok kişi E-Spor müsabakalarının en az iddialı bir futbol maçı finali kadar ilgi çekebileceğinin farkına vardı.
Bugün ise E-Spor turnuvalarını milyonlarca insan izliyor. Dünyada E-Spor etkinliklerinin yıllık toplam geliri 65 milyar doları geçti.
Çok yakında uluslararası Olimpiyat oyunları bünyesinde E-Spor’un da girmesine kesin gözüyle bakılmakta. Hatta E-Spor’un, futboldan sonra en büyük ikinci endüstriyel (profesyonel) spor dalı olacağı tahmin ediliyor.
Riot Games’in geliştirdiği Valorant isimli FPS (birinci şahıs nişancı) oyunu ise E-Spor furyasının yeni yükselen yıldızı.
Elinizde tuttuğunuz bu kitap, hem dünyada, hem de Türkiye’de E-Spor’un doğuşunu ve gelişimini, dününü ve bugününü bir belgesel titizliğinde özetlemekle kalmıyor, Valorant oyununu haritalarından oynanış biçimlerine, karakterlerinden diğer benzer oyunlarla karşılaştırmalı yorumlarına kadar tüm detaylarıyla size sunuyor.
Yayınevi
Yazar
Çevirmen
Kağıt Cinsi
2. Hamur
Baskı Sayısı
1. Baskı
Basım Yılı
2021
Sayfa Sayısı
115
Kapak Türü
Karton Kapak
-
ISBN
9786057068620
Ortalama Değerlendirme »