Bu kitapta, son zamanların en sevilen ve kullanışlı dillerinden biri olan Python 3, yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve interaktif kabuk ile başlanıp, kullanılabilecek pek çok komut detaylıca ve örneklere dayandırılarak anlatılmıştır. Birbirinden öğretici, keyifli uygulama ve oyunlar ile programlama dünyasına zevkli bir giriş hedeflenmiştir. Ayrıca her bölümde
sık karşılaşılan hatalar ve bu hataların nasıl giderileceği de izah edilmiştir.
Kitaptaki, konu ve uygulama sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanıp, bütün projeler denenip çalıştırılmıştır. Verdiğimiz eğitimler doğrultusunda öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
Çocuğunuz ile beraber kodlama yapmanız için harika bir başlangıç fırsatı…
Python Nedir?
Python Neden Tercih Edilmelidir?
Python Kurulumu
Python Etkileşimli Kabuk Kullanımı
Turtle İle Tanışalım
Kare - Üçgen Çizelim
Kullanıcıdan Veri Almak
Değişken Türleri ve Dönüşümleri
Matematiksel İfadeler
Koşullu İfadeler
Mantıksal Operatörler
Döngüler
Sayı Tahmin Oyunu
Hesap Makinesi Yapalım
Olimpiyat Halkası Çizelim
Türk Bayrağını Oluşturalım
Güvenli Parola Oluşturma
Karakter Dizileri
Listeler - Demetler - Sözlükler
İngilizce - Türkçe Sözlük Yapalım
Telefon Rehberi Oluşturalım
Fonksiyon Kullanımını Öğrenelim
Kaplumbağa Yarışı
Modül Kullanımını Öğrenelim
Takvim Hazırlayalım
Dosya İşlemleri
Sezar Şifreleme ile Önemli Yazıları Saklayalım
Yayınevi
Yazar
Çevirmen
Kağıt Cinsi
2. Hamur
Baskı Sayısı
8. Baskı
Basım Yılı
2020
Sayfa Sayısı
204
Kapak Türü
Karton Kapak
-
ISBN
9786052118207
Ortalama Değerlendirme »