Bu kitap ile, hem kültür endüstrisi ürünü olarak dijital oyun nedir, bilesenleri nelerdir hem de Türkiye’de dijital oyun endüstrisinin kisa tarihçesi ile mevcut durumunu, sorunlarini ve gelistirdigimiz çözüm önerilerini tartismaya açmayi amaçliyoruz... amacimiz, dijital oyun üretiminin çesitli asamalarini, bu asamalari etkileyen bilesenleri özellikle Türkiye örnegi üzerinden irdeleyerek, kültür endüstrisi ürünü olarak dijital oyun üretimi sürecine belli kavramlar izleginde bakarak, oyun üretimin enformasyonel kapitalizmde temel bir üretim alani oldugunu ortaya koymaktir. Ancak, oyun gelistiricisi olmak isteyen biri de çalismamizi degerlendirdikten sonra, hem Türkiye’de dijital oyun endüstrisinin haritasina, sorunlarina iliskin bilgi sahibi olacak, hem de birincil kaynaklarin öykülerini okuyarak, insan kaynaklarinda gerekli olan deneyim aktarimi konusunda donanmis olacak, diye düsünüyoruz.
Yayınevi
Yazar
Çevirmen
Kağıt Cinsi
Kitap Kağıdı
Baskı Sayısı
1. Baskı
Basım Yılı
2008
Sayfa Sayısı
226
Kapak Türü
Karton Kapak
-
ISBN
9789944115544
Ortalama Değerlendirme »