Mobil oyun sektöru¨nde, Android alaninda ilk ve tek Tu¨rkçe kaynak olma özelligine sahip olan bu kitap ile oyun gelistirmenin rahatligini tadacaksiniz. Andengine altyapisi ve Box2D fizik motorunun gu¨cu¨ ile daha gerçekçi, daha gu¨çlu¨ oyunlar gelistirebileceksiniz. Her bölu¨mu¨nde örnek uygulama bulacaginiz bu kitapta konular adim adim, basitten karmasiga dogru siralanmistir. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farkli oyun tu¨rlerini temelden kavrayacaksiniz.• Eclipse Gelistirme Ortami• Android SDK ve Emu¨lat.r Kurulumu• Oyun Motoru Nedir• Fizik Motoru Islevleri• Kurulumlar• Ön Bilgiler 17• Andengine Oyun Motoru• Box2D Fizik Motoru• Temel Kavramlar• Geometrik Sekiller• Metodlar• Resim G.ru¨ntu¨leme, Animasyon• Dokunmatik Ekran Kullanimi• Nesneler Arasindaki Etkilesimler• Multi-Touch Programlama• Update Sistemi• Fizik Kullanimi (Box2D)• PhysicsWorld• Çarpismalar• Hiz Kavrami• Sensör Kullanimi• Parçacik Sistemleri• Metin Olusturma• Sound ve Music Nesneleri• Fiziksel Tus Yönetimi• Menu¨ Olusturma• Blok Kirma Oyunu• Balon Patlatma Oyunu
Yayınevi
Yazar
Çevirmen
Kağıt Cinsi
1. Hm. Kağıt
Baskı Sayısı
2. Baskı
Basım Yılı
2014
Sayfa Sayısı
344
Kapak Türü
Karton Kapak
-
ISBN
9786058666016
Ortalama Değerlendirme »